Tema: Re: 04
Autorius: sansas | pix.lt
Data: 2010-03-23 22:12:09
"Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message news:hoau5b$rpt$1@trimpas.omnitel.net...

> Na konkrečiai įdomu kurias tiksliai nuotraukas tu laikai "normaliomis" (čia nėra įspūdingos - tai tik max to, ką
> galėjau padaryti per turimą laiką su turima įranga).

Tarkim, kad 10 balų yra geriausia iš pateiktų, 0 - prasčiausia.
Greitas paviršutiniškas, neobjektyvus vertinimas.
Nr. / Balai
01 / 7
02 / 9-10
03 / 8
04 / 1
05 / 2
06 / 3
07 / 4
08 / 9-10
09 / 5-6
10 / 5-6

> Taip, tikslinė auditorija labai svarbu, bet jei fotografui gražu, tai (dažniausiai) by default žiūrovams irgi patinka
> :)
Čia mūsų nuomonės skiriasi: vienas iš (fotografas arba žiūrovas) gali stipriai grybauti ir ką tada? Fotografas
džiūgauja, o liaudis apatiška? Būna ir atvirkščiai, matyt ~;-)

> Bet pasikartosiu - įdomios buvo konkrečios pastabos ir, jei išeina, pasiūlymai kaip taisyt.

Sunku patarti, nežinant, kokią įrangą turėjai/naudojai.
Kad ir, o kur paprasčiausias reflektorius? Juk galima tiek šviesti nuo jo (atitolinant, t.y. praplatinant kambarį,
aišku, su savomis pasekmėmis nušviesti daugiau, nei norisi), tiek „pataisyti“ tamsesnes vietas. Jeigu patalpa maža,
visada sunkiau pasiekti gerą rezultatą. Mažoje patalpoje be monoblokinių galvų sveika ir vieną-kitą išorinę blykstę
turėti.

Čia problema gali būti ir kitame...
/Retoriškai, aut., past./ kam imtis daryti darbą, jeigu jis realiai 98% pasmerktas? Dėl įrangos stokos, dėl jos
nevaldymo/įgūdžių, dėl patalpos - įrangos santykio, gal dar dėl kažko ir t.t. Juk kai derini projektą, šie dalykai
aptariami, numatomi. Na, įsivaizduok safari rally, kur pilotui pateikiamas Trabant'as. Gal ir nuvažiuos kažkiek, bet ar
pasieks finišą? Šansų nedaug.
Netaikau tiesiogiai, bet ir šitoje vietoje savikritiškumas yra sveika. Tarkim, juk nenorėtum pas kokį dantistą abejoti
ar jis savo darbą padarys tinkamai: ar turi visą reikalingą įrangą, ar laikosi higienos, ar protezuotojo skonis atitinka
tavąjį parenkant spalvą ~:-))) Mokytis būtų gerai ne ant klientų, ane?

> Ačiū už kritiką, visuomet spyris subinėn geriau nei paglostymas :)
-
Spardom, spardom ~:-)