Tema: Re: 04
Autorius: Zyza
Data: 2010-03-23 15:40:24
Na, dėl patalpos nieko neišeis pakeist - turiu ką turiu, nors ir noriu geriau (ne mano studija, bet nemokama užtat). Dėl savikritiškumo - kaip ir minėjau, specialiai įdėjau "problemiškų" kadrų, kad pažiūrėt kaip / ar įmanoma juos ištaisyt kitų akimis. Dėl idėjos ir rūbo kritiką priimu, tačiau šiuo atveju beveik negalėjau to įtakoti. Tik šiaip smalsu - negi visi kadrai tokie blogi ?