Tema: Re: 04
Autorius: Zyza
Data: 2010-03-23 19:35:39
Na konkrečiai įdomu kurias tiksliai nuotraukas tu laikai "normaliomis" (čia nėra įspūdingos - tai tik max to, ką galėjau padaryti per turimą laiką su turima įranga). Taip, tikslinė auditorija labai svarbu, bet jei fotografui gražu, tai (dažniausiai) by default žiūrovams irgi patinka :) Bet pasikartosiu - įdomios buvo konkrečios pastabos ir, jei išeina, pasiūlymai kaip taisyt. Ačiū už kritiką, visuomet spyris subinėn geriau nei paglostymas :)