Tema: Re: 04
Autorius: sansas | pix.lt
Data: 2010-03-23 15:37:16
> O ka daryt tada ?

> Zinoma. Bet man rupi kritika. Va nepavykes kadras - ok, kaip jus taisytumet ? As pats matau, kad kojos netvarkoj, bet
> tai ka darom, m ? :)

Su kritika viskas ok, kiekvienam ji naudinga, jei teisinga.
Bet ir savikritika yra geras dalykas.
Fotografo tikslas sugebėti pamatyti/sukurti, gebėti techniškai
tvarkingai užfiksuoti, bei įgyvendinti užsakovo ar savo idėją, bei (!)
sugebėti atskirti, ką verta rodyti, o ko ne.

Šiame variante matau kelias bėdas:
1. netinkamas merginai rūbas = nesugebėta nuslėpti problemiškų vietų
2. per maža patalpa = nepasiruošta techniškai
3. idėjos serijoje nebuvimas arba ji nėra charakteringai atskleista
4. atrinkimo - rodymo kriterijų/savikritiškumo nebuvimas = arba
nematymas, arba toks skonis, arba aš kažko nesuprantu ~;-)

Pavadinkime tai „pasitestavimu“ ir tiek.

Tada, ramia sąžine metam lauk nevykusius kadrus ir tobulinamės
užkulisiuose, kitoje-naujoje sesijoje, kol bus tinkami tiek tau, tiek
užsakovui, tiek vartotojui.