Tema: Re: Kriauklëje
Autorius: Viktorija
Data: 2010-02-24 22:51:07
pasakei ir pasnigo. kur yra spausdinimo klaidos o kur rasybos? dvigarsio
"eu" lietuviskuose zodziuose nera, tik tarptautiniuose, 5 klaseje
vaikams tai aiskinama. o didziuju raidziu nerasymas, ir lietuvisku
raidziu nepaisymas pareina su nauju technologiju tingejimu.

vienas mano pazistamas sian paskelbe "Надо дать свободу слова каждому,
дабы дурь их была видна всем" taigi labai aiskiai matyt, kad pas mane
savo дурь, o pas ji savo. nieko baisaus. gal uztat zmogus geras.