Tema: Re: Kriauklëje
Autorius: Viktorija
Data: 2010-02-23 18:03:44
pataisymas - fotiko neturiu :) geru kadru neieskau ir nesiruosiu. cia
jau jusu, guru, darbas eiti ir ieskoti kadru.

as radau astunkoji. kriaukle ir ta ne mano. drauges ispanijoje. tiesiog
patiko ciuptukai ir tiek. norejau kad jus cia pavemtumete. gavosi :)
kazkas susiveme nuo nupjautu koju vaizdo, kazkas nuo nuotraukos
neprofesionalumo. kaip kitaip dar suzinotumete, kad gyvenimas yra grazus?