Tema: Re: Kriauklëje
Autorius: Viktorija
Data: 2010-02-24 20:51:19
ok tada pasiaiskinam - kas tas "fotikas". i delniuka telpanti muiline,
su kuria fotkinau sita gyvuna, laikoma fotiku? kazkaip as isivaizdavau,
kad visu cia besirenkanciu supratimu fotikas yra tokia beveik plytos
dydzio deze su skyle prie kurios galima prisukti bazukos vamzdi
(liaudyje objektyvu vadinama). daznai prie jo dar eina shtatyvas, koks
nors prisukamas flashas ir dar ten kruvos dalyku, kurias reikia nesiotis
kuprineje. tai tokio daikto - neturiu. o nuotrauka MANO, galiu prideti
ju ir daugiau, pvz kur matosi astunkojo galva su ispjautom akim, kad jau
visai visi cia pavemtumet shliaukiom.

nors matau cia kazkas silpnu nervu...tai geriau grozekites savo
meniniais gamtos vaizdeliais, gelytem ir bitutem.