Tema: Re: kiek mokėjai? kur pirkai? :) (65kb)
Autorius: Velokoraptus
Data: 2010-02-24 21:36:41
Viktorija wrote:
> pats astunkojis skonio neturi jokio (kaip kiausinio baltymas panasiai)
> visa esme kokiais prieskoniais ji apibarstysi ir su kokiais priedais
> (bulvem, vynu, etc) valgysi. tai kaipo jis pats savaime kaip maistas
> prasmes neturi. tik gaminimo procesas labai idomus :) tai cia viskas del
> veiksmo, o ne del rezultato :)nu bent jau man taip pasirode... gal
> kitiems kitaip.

tai kad zmones ji dazniausiai naudoja tik kaip tapa, bent jau cia
andaluzijoje, pvz kai nusisaunu imetu i kamera uzsaldau, nes jei
neuzsaldysi tai vos sukramtyt eina :) ir tada ant planchos (kas nera
keptuve, tas zodis velniskai daug reiksmiu turi :) tada valgai tuos koju
galiukus su aluciu, visa kita metu i siuksline :)
Jei ji daryt kaip sakei su bulvem su viskuo... nzn speju, kad tikrai
turetu ne kas but toki baltymu gumula dideliais kiekiais vartoti :)
Kalmaru ziedai irgi skanu, va hibia jau nelabai... nors cia skonio reikalas.

P.S. Maniskis pats pirmas "grazuolis" pries patekdamas i kreukle atrode
sitaip :)