Tema: Re: Tamron 17-50 (ar ?) ir Nikon D7100
Autorius: QQ
Data: 2013-04-30 22:57:36
On 2013.04.30 13:45, Juozas wrote:
> Dėkui už nuomones.
>
> Sprendimą susiaurinau iki:
> Tamron 17-50 (2.8), greičiausiai be stabilizacijos VC (nes vistiek 2.8
> ir pagal reviews'us prastas tas VC);
> Nikon 16-85 (3.5-5.6)
>
> Dabar reikia apsispręsti, kas man labiau reikalinga ar platesnis
> diapazonas, kas kelionėse tikrai bus naudinga, ar geresnis veikimas
> ribotame apšvietime (2.8). Kažkaip labiau linkstu į Nikon variantą,
> plius ateity bus galima paimti kokį nors šviesų fix'ą.

nepamiršk:

* Nikonas 3.5 bus tik pačiam plačiausiam gale. Toliau bus bent stop'u
lėtesnis.
* Abu naudosi bent per stop'ą privertus. Todėl galvok f/4 vs f/5.6-f/8.
f/8 - labai tamsu.
* Tamronas ŽENKLIAI geriau/grečiau fokusuos, vien dėl savo šviesumo
(pagrindinė priežastis kodėl dažniau naudoju savo Sigmą nei savo Nikonus)
* Tamronas (greičiausiai) bus gerokai aštresnis.

Tikrai imčiau tik Tamroną/Sigmą.