Tema: Re: vestuviniu grupiu fotografavimo ateitis
Autorius: MumZer
Data: 2012-02-23 21:15:13
is principo tai platinimo transliavimo budai nesikeicia..
ir ten ir ten yra ir platintoju tarpininku ir atlikejai/autoriai
tiesiogiai gali uzdirbinet
klausimas - kuo ypatingi daininkai
ir kitas klausimas - kodel pirkdamas 1TB diska savo nuotrauku backupams
ir 16GB CF kortele nuotraukoms darytu turiu moketi daininkams? :D
o vat jie pvzz mikrofona pirkdami man nesumoka nei cento..
kur teisybe? :D