Tema: Re: vestuviniu grupiu fotografavimo ateitis
Autorius: Aras
Data: 2012-02-22 07:34:24
Ups, truputį ne į temą prieš tai atrašiau.

Mano nuomone, kompiuteriu pamachinuotas atvaizdas jau nebėra fotografija,
kaip tai apibrėžia įstatymas, nes tiek kompozicija, tiek objektų parinkimas,
tiek ir jų fiksavimas turėtų vykti prieš objektyvą, o ne už
fotojuostos/fotomatricos.
Manyčiau, kad kompiuteriu perkurti vaizdai formaliai turėtų pakliūti į kitą
meno sritį. Aš turiu omeny rimtus pakeitimus, o ne spuogelio panaikinimą ar
kadro apkarpymą.