Tema: Re: Q canon objektyvai
Autorius: Aras
Data: 2011-01-20 10:23:49
Logiškas sprendimas, neklausyk, ką tau porina apie muilinimą - tai lygiai toks pats muilinimas, tik smegenų. Jeigu tau telefono ar "muilinės" nuotraukų kokybė tinka, tai pirmus metus tiks bet koks objektyvas. O kai pramoksi ir suvoksi (jei bus toks noras), tai ir susirasi naujų žaisliukų. Kitas ir su monokliais už 30 Lt pasidaro meninių foto.

Aš už 18-135. Kodėl? Todėl, kad jis universalesnis. 55-250 yra per siauras trumpajame gale arba populiariai kalbant, kambaryje tau vaikai netilps į kadrą vienu atveju ir nepritrauksi veido išraiškos kitu atveju (su 18-55). Objektyvų pasikeitimui laiko nebus. O apie gamtą tai viskas priklauso nuo to, ką vadini gamta. Peizažams šiame etape visi trys objektyvai gali pasitarnauti vienodai, nes ten nėra kur skubėti, gali ramiai rasti vietą arba pasikeisti objektyvą. Makro - ko gero, netiks nei vienas, nes musės akių nepritrauksi (aišku, yra visokių ten fokusų su objektyvų apvertimu...). Gyvūnijai netiks nei vienas, nes ten kita kategorija.
Be to, populiarioms kataloginėms kelionėms 18-135 yra patogesnis, nes didesnis "zūmas".
O kad ateityje tavo turimi objektyvai persidengs milimetrais, tai tu nesuk sau kiaušų. Čia neprivalu turėti pilnos skalės nuo 8 iki 600 mm. Kiti fotografuoja su fiksuotais 35 ar 50 mm ir džiaugiasi gyvenimu.

Remiuosi praktine patirtimi.
P.S. Jei norėsi, galėsiu parduoti 55-250. Galiu ir 18-55 "kitinį" parduoti pirmos kartos.