Tema: Re: Q canon objektyvai
Autorius: Zyza
Data: 2011-01-19 18:31:30
Tarkim taip - sviesus objektyvas yra gerai, bet gyvent galima ir be jo, bent
jau kuri laika. Kai pradesi susidurti su situacijom, kai bus labai svarbi
vaizdo kokybe, naturaliai (greiciausiai) pradesi dometis kokie komponentai
itakoja nuotrauku kokybe. Jei tarkim turim prasta apsvietima, galima naudot
integruota blykste, uzkelt jautruma (ISO) belekaip arba naudot sviesu
objektyva. Fotkiu asmeniniam naudojimui (ar siaip asmeniniam albumui) pirmu
dvieju budu per akis, bet jei bus poreikis (butent - jei bus), galesi jau
tada pradet mastyt apie sviesu objektyva.

Retai kada kas pradeda su auksciausio lygio technika fotkinti, nes tiesiog
retai kam fotografija tampa daugiau nei paprastos buities iamzinimas. Kaip
ir rasiau http://www.mikasbinkis.lt/straipsniai/dslr, pradeti geriausia su
kuo paprastesne technika, nes po to pajusi kas yra prasta, o kas yra gera
technika ir ko nori toliau. Tarkim gal tau visiskai nepatiks teleobjektyvas,
noresi kaip tik placiakampio objektyvo. O gal nei vieno nei kito - tiesiog
sviesaus standartinio zidinio nuotolio objektyvo. As tavo vietoj pradeciau
su 18-55 tik, nebent zadi artimiausiu metu keliauti (tuomet 55-250 tikrai
praverstu, o kaip objektyvas uz savo kaina jis tikrai geras).