Tema: Re: Q canon objektyvai
Autorius: Bronco
Data: 2011-01-19 18:05:52
On 2011-01-19 15:37, Pi. wrote:
> o gal kas nors perkalbes nuo canono ir ikalbes nikona??:)) apie juos dar
> maziau zinau.. ar verti demesio uz panasia kaina?

Tas pats bb, tik kitoj rankoj. Kuo tai tau padės išspręsti objektyvų
pasirinkimo klausimus? Vis tiek rinksies iš body + kit'inis objektyvas.
Pasiūlyčiau pastudijuot "teisingų" Nikon ir Canon objektyvų kainas, bet
tai tau duos nulį naudos, nes vis tiek kol kas nežinai, ko tau reikės
ateityje.

Aš kai rinkausi, tai pasirinkau Canon dėl objektyvų kainų, bet aš
turėjau šiokį tokį supratimą apie savo poreikius, nes jaunystėje
užsiiminėjau mėgėjiška foto su juostiniais aparatais. Jei pats tokios
patirties neturi, tai sunku ką patart. Anyway, tiek Canon, tiek Nikon -
geras pasirinkimas.