Tema: Re: Q canon objektyvai
Autorius: Kestas
Data: 2011-01-20 09:52:24
Kad kazkas kazka is lempos pasake tai dar nieko nereiskia. Paziurek cia
dominaciu objektyvu testus ir bus aisku:
www.slrgear.com
www.photozone.de
http://www.dpreview.com/lensreviews/

"Pi."  wrote in message news:ih6sd3$bv5$1@trimpas.omnitel.net...

na as cia skaitineju:) nes galima ir paklaust kvailu klausimu..:))
klausimas.. ar tikrai man reikia sviesaus objektyvo? kaip minejau foto bus
tik asmeninio pobudzio..
realiai jau apsisprendziau imti viena 18-55mm objektyva.. nes toks kompletas
pigesnis lygiai tiek kiek kainuotu 55-250mm. pasibandysiu su tuo vienu.. jei
reiks nusipirksiu ir antra.. realiai neprarasdamas pinigu..
o nesirenku 18-135mm  nes kaip kazkas sake.. 135/18 =7.5 kas reiskai
muiline..