Tema: Re: Sviesos fokusavimas
Autorius: Fred
Data: 2009-02-22 21:14:30
    Sirdis serganti, brudas visoks lengvai limpa prie jos.
    Vienas labai ismintingas diedas man sake pagrindine mano klaida, kuria
as vis kartoju ir kartoju. Sake, kad reikia ne ieskoti argumentu savo
pozicijai atstoveti, o gilintis, kodel pasnekovas butent tokias mintis desto
.... Va jau pusmeti mokausi as pas ta dieda situ "prijomu". Kol kas
rezultatai prasti :)