Tema: Re: Sviesos fokusavimas
Autorius: Fred
Data: 2009-02-14 23:04:48
    Be sarkazmo siame atsakyme kas nors man naudingo yra, kaip manote?
    Linai, nesu tiek turtingas, kad pirkti tikruosius stomatologinius
mikroskopus, kuriu kaina padideja vienu nuliu vien del to, kad ant ju yra
uzrasas Dental ... Geriau pasuksiu galva ir sugalvosiu pats arba su kitu
pagalba. Jei turite geru patarimu, nesikuklinkite, sakykite. Tyciotis is
nesveiko zmogaus nera grazu ...