Tema: Re: Sviesos fokusavimas
Autorius: Fred
Data: 2009-02-16 02:07:43
    Butinai perspesiu savininka, kad nustotu taip daryt, jei jis taip daro.
Tiesa sakant, medziagu ir technologiju pazangumas nelabai ir koreliuoja su
lipduko Dental buvimu ant ju ...
    Tam pavyzdziai yra viziografai, kuriu kainos siekia desimtis tukstanciu
uz paprasta rentgeno spinduliams jautria plokstele, mikroskopai, kuriu
kainos virsija kelias desimtis tukstanciu, nors tai yra tiesiog gana aukstos
kokybes binokuliariniai mikroskopai, kuriuos naudoja juvelyrai,
elektronshikai ir kt., intraoralines kameros, kuriu kainos siekia
tukstancius, nors, is esmes, tai yra elementarios zemos kokybes web cameros,
plombu kietinimo lempos, kuriu kainos irgi siekia tukstancius, ir velgi tai
yra tiesiog ryskus melsvas diodas ir akumuliatorius vienoje grazioje
pakuoteje ... Ir tokiu pavyzdziu yra dar gana nemazai. Vat ir pazangiausios
technologijos. Skirkite, kur pazangiausios technologijos, o kur tiesiog
marketingo pagalba ispustos desimteriogubai kainos uz paprasta "buitini"
prietaisa bei lipduka Dental ant jo ...

--
Renaldas Kanarskas, DMD
General Dentist,