Tema: Re: Sviesos fokusavimas
Autorius: Fred
Data: 2009-02-22 20:59:21
    Linai, atkreipkite demesi, kad tai yra klausimas specializuotoje
konferencijoje, kuris visai nera susijes su stomatologija. Kadangi mano
nikas ir nelaiku palikta signatura isdave, kad esu stomatologas, plius,
noredamas patariantiems padeti man greiciau surasti patarima, kaip ir
turejau isduoti, kur naudojamas toks prietaisas.
    As sunkiai suprantu, kodel pasnekovai, kurie mazai gaudosi temoje, bet
tuo momentu labai nori kazka parasyt, paprastai randa viena-kita jiems
suprantama sakini ar termina ir pradeda is jo isvedziot diskusijas, kurios,
palaipsniui, uzgozia pagrindine temos autoriaus skelbta tema..? Matyt cia
tokia zmogaus prigimtis :)