Tema: Re: RAW pradedančiajam
Autorius: MumZer
Data: 2014-09-21 21:32:15
aš tai iš pavyzdžių matau, kad žmogus bent su LR elementariai nemokėjo
nieko daryti..

dėl to pvz kur su išdegintu dangum - aišku gudriai bando spėti, kad ten
dangus ir išdegintą vietą mėlynai uždažo
BET pabandžiau ant tiesiog išdegusios vietos (langas, už kurio yra vazdas).
tai irgi mėlynai pavarė.. :DD