Tema: Re: RAW pradedančiajam
Autorius: Trolis
Data: 2014-09-21 01:17:40
2014-09-20 13:29, useris rašė:
> Sveiki,
>
> turiu Canon 1100D, neseniai pakeičiau kitinuką į Tamron 17-50 2.8
> objektyvą, dar yra 50 mm 1.8 Canono.
> Atėjo laikas kitam žingsniui - pereiti ant RAW fotkinimo, kolkas tik
> jpg darydavau.
>
> Taigi, noriu pasiteirauti, kad pirmi žingsniai būtų teisingi:
>
> 1. Ką būtina padaryti su RAW failais? Atsidarom su photoshopu ar
> lightroomu, kad perversti į jpg, ale ten belekiek nustatymų. Į katruos
> labiausia kreipti dėmesį? Nenoriu "meno" kurti, tiesiog kad nuotraukos
> būtų kuo kokybiškesnės, tikroviškos spalvos, mažai defektų (triukšmų,
> [...]

Youtube ir mokaisi pagal norimus klausimus. Geriausias dalykas yra
tutorialas. Pvz Lightroom portrait tutorial, lightroom landscape
tutorial ir t.t

Rekomenduoju būtent lightroom'ą, nes photohopas yra demotyvuojantis, o
DPP nėra lankstus.

Esu pats paprasčiausias mėgėjas (tiesa kompiuterastas), tai be didelių
pastangų, bet su nediduku noru šiek tiek pramokau.

Su auto nepadarysi niekur tokių change:
Originalas: http://i.imgur.com/I5lLxGG.jpg
Po 10 min:
https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/v/t1.0-9/1235539_706734699353493_1398962587_n.jpg?oh=a4c97eff9c76396005b06cfa605f4f71&oe=54C31187