Tema: Re: RAW pradedančiajam
Autorius: Zyza
Data: 2014-09-20 21:38:18
Na, bent aš tai nenaudoju PS / LR, nes man kažkaip nepavyksta tikroviškų
spalvų (greitai) pasidaryt. Tam tikslui geriausiai tinka minėtas DPP. Iš
dažniausiai atliekamų veiksmų - keičiu ekspoziciją, white balance
taisau, kažkiek pakoreguoju shadows / highlights. Labai retai dar
pažaidžiu su noise reduction'u. Visa kita - tik su PS, va ten ir visi
triukai prasideda.