Tema: Re: geras kompaktas?
Autorius: MumZer
Data: 2014-09-12 00:05:29
2014-09-10 11:36, Baterijas rašė:
> Na, deja neatsakysiu į tavo klausimus :)
> Dėl greito fokuso, jei kalbi apie phase detection, tai yra kažkokie
> apribojimai, pvz.:  "it only works with compatible lenses and at
> apertures f6.3 or larger". Gal tau trūkumas?
tikiuosi ne, nes iki šiol su DSLR neteko bendraut su tamsesniais nei
F2.8, manau ir su mirrorless reiks kokį šviesesnį fiksą imt. :)

> Taško pasirinkimo aš nenaudoju, bet kiek maigiau, tai nelabai patiko,
> su krypties mygtukais tiesiog stumdai ir viskas.
na su stumdymu patirtis tokia (su olympus), kad stumdosi, bet labai jau
plati fokusavimo zona gaunasi. geriau iš anksto numatyti taškai ir juos
jau galima šiek tiek pakomponuoti, kad būtų ten kur reikia
> Yra dar visokių smulkmenų, pvz. bracketing negalima naudot kartu su
> distanciniu. Bet tokios smulkmenos ne visiem aktualios.
keistas ribojimas.. praktiškai toks scenarijus būtų HDR norint padaryti..

> Man, kaip mėgėjui, kuriam NEX 6 pagrindinis aparatas, tai jis per
> didelis truputį :)
hm, aš jį kaip tik kaip mažą nešiojamą galvoju imt.. :D