Tema: Re: geras kompaktas?
Autorius: Icetom
Data: 2014-09-07 20:48:45
> palyginam. GX7 brangesnis (žymiai),

O kodėl jis turi būti "pigus" arba naujo gaminio kaina lyginama su naudoto?
Kai turi magnio korpusą, elektroninis vaizdo ieškiklis su virš 2,76 mln.
taškų+ galima reguliuoti jo kampa (0 ar 90 laipsnių)+akies jutiklis+apima
arti 100 % Adobe RGB spalvų aprėpties, lietimui jautrus galinis ekranas 1,04
mln. taškų+pagerintas matomumas šviesioje aplinkoje. Toliau super greitas AF
(jei ne greičiausias rinkoje tiek pagal greitį, tiek pagal tikslumą),
"peaking'as". Vėl gi, pvz., naudojant GX7 AF+H-FS1442A objektyvą gauname 240
k/s vidinį perdavimo-komunikavimo greitį. Labai gerai veikiantis AF prie
prasto apšvietimo ( net kai -4EV) . 1/8000 sek. užrakto greitis, 2
"ratukai". Net nekalbu apie puikų valdymą su išmaniuoju telefonų ar planšete
per belaidį ryšį (tai beje galioja visoms Lumix ir Lumix G kameroms).

> vaizdo kokybe atislieka nuo seno OM-D E-M5 (kurio nenaujo kaina 2x
> mazesne, gx7 naudotu dar nera)

Čia palieku gerbiamojo sąžinei, nes tai netiesa (kaip tik prieš save turiu
SNR grafiką ir GX7 prie visų ISO šiek tiek lenkia).

> fokusavimas tik kontrastinis ne fazinis

Ir? Šiaip kontrastinis AF yra geresnis sprendimas nei "Phase Difference AF".
O jei yra kontrastinis AF+DFD (Depth From Defocus) kalbant apie Panaosnic
asortimentą iš vis pasaka naudotis (šiuo metu yra GH4 ir FZ1000 modeliuose).

> ir dar. kam lyginti APS-C su m43?

Todėl, kad, mano nuomone, APS-C nebeturi jokio privalumo prieš m43 (kai
gamintojai ištobulino šį formatą), o tiek svoriai, tiek dydžiai akivaizdžiai
skiriasi.

> nori bent kiek valdyti DOF - FF

Taip, vienintelis toks kaip ir m43 trūkumas, kur DOF ne kažką geresnis ir
APS-C atveju.

> kita vertus, Icetom, su visa pagarba - tavo dėka i panasonic fotikus
> nebežiūrėsiu

Man tą nebūtina buvo rašyti ;), nes aš tai supratau nuo tavo pirmos žinutės,
kad esi kategoriškai neigiamai nusiteikęs. Tiesiog neleisiu, kad būtų
sudaromas klaidingas įspūdis, nes šios žinutės ir internete matomos. Dabar
turiu namuose GH4, GX7, G6. Jei vis tik norėtum gyvai pamaigyti (nesiūlau
pirkti, tiesiog pasižaisti), parašyk, susitiktume Vilniuje kokį šeštadienį
ir galėtum praktiškai pasibandyti. Nes toks vaizdas, kad nelabai juos maigęs
esi.

> nes kiek daiktų kišai - visi blogesni arba brangesni prie tų pačių
> parametrų :)

Netiesa, nes kiek pastebiu ne visada lygini korektiškai gaminius. Bei reikia
nepamiršti, kad rimti gamintojai ne šiaip sau iš lubų parašo kainą. Reiktų
gilintis į specifikacijas ir pastebėtum, kad dauguma atveju ne šiaip sau
koks gaminys būna kažkiek brangesnis (jei brangesnis).