Tema: Re: geras kompaktas?
Autorius: MumZer
Data: 2014-09-06 03:25:24
GH4:
Kaina tokia pati, kaip Canon 6D
Dydis irgi toli gražu iki kompaktiško
http://camerasize.com/compare/#380,525

Filmuotojams gal jis ir tinka, bet fotografavimui:
Jei tinka GH4 kaina ir dydis - tai jau tikrai geriau 6D
arba -1000Lt ir taip pat FF Sony A7
http://camerasize.com/compare/#487,525 mažesnis ir pigesnis.. FF
arba +800lt ir gauni mažesnį FF (Sony A7R)
http://camerasize.com/compare/#488,525
abu FF yra mažesni

Jei dar reikia mažesnio - tai APS-C modeliai (tas pats A6000) yra
mažesnis, vaizdas gal nedaug geresnis bet kaina 2X mažesnė..
http://camerasize.com/compare/#535,525

Rimtai - nesuprantu aš to GH4 kainos..
NEBENT filmavimui, jei jis ten kažkoks ypatingas..

Pagal jo dydį, sensorių tai jį galima būtų svarstyti jei kainuotų mažiau
nei a6000m t.y. kokius 1800lt ..
Kas virš - bereikalingas kosmosas, mano nuomone..