Tema: Re: geras kompaktas?
Autorius: Baterijas
Data: 2014-09-10 11:36:57
Na, deja neatsakysiu į tavo klausimus :)
Dėl greito fokuso, jei kalbi apie phase detection, tai yra kažkokie
apribojimai, pvz.:  "it only works with compatible lenses and at apertures
f6.3 or larger". Gal tau trūkumas?
Taško pasirinkimo aš nenaudoju, bet kiek maigiau, tai nelabai patiko, su
krypties mygtukais tiesiog stumdai ir viskas.
Yra dar visokių smulkmenų, pvz. bracketing negalima naudot kartu su
distanciniu. Bet tokios smulkmenos ne visiem aktualios.
Man, kaip mėgėjui, kuriam NEX 6 pagrindinis aparatas, tai jis per didelis
truputį :)

"MumZer"  parašė naujienų news:lunglo$8p6$1@trimpas.omnitel.net...

Nu iš apžvalgos supratau, kad a6000 vienas rimčiausiai fokusuojančių
judančius "taikinius"
dauguma pyškina dauk k/s, bet tarp jų retas kuris fokusuoja.

Įdomus būtų:
a. palyginimas su kokiu FF veidrodiniu fokusavimo greičio prasme ir
b. kaip patogiai ir greitai galima pasirinkti tam tikrą fokusavimo tašką

Pvz fotografuojant portretą šiuo metu tenka fokusuoti į akį ir
perkadruoti, nes esamas su šoniniais taškais pakankamai grybauja.

Planas aišku nėra portretus su tuo a6000 fotkint. Daugiau turėti kaip
muilinę visada prie savęs su šviesiu fiksu ir į keliones imti.