Tema: Re: pasivijo ir sustabde :)
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2009-10-08 13:33:34
Esi visiskai teisus savajame P.S., obettaciau teisine baze turetu buti
sutvarkyta, va, dabar iseina, kad teises tikrinti automobili
aplinkosaugininkai neturi, ji turi tik NEgerbiamos Kazytes vadovaujamos
ministerijos zuvininkystes departamento tarbautojai (ar cia pareigunai?)
pagal ATPK 241(4) str., pateike stai toki pazymejima:
http://www.zuvdep.lt/index.php?-396849409