Tema: Re: pasivijo ir sustabde :)
Autorius: priest
Data: 2009-10-08 13:23:35
Nereikia nieko niekuo barstyt :)). Diskusija ne apie tai, kas teisus, o kas
ne, diskusija apie požiūrį, kuris keičiasi nuo aplinkybių ( sėdint prie
kompo požiūris yra "kovokit su pažeidėjais", išvažiavus į žvejybą požiūris
yra "manęs nelieskit, neturit teisės").

priest

P.S. Gal mano požiūris ir neteisingas, ir nepriimtinas daugeliui, bet man
atrodo, kad geriau tegul gamtosauga patikrina 10 nieko nepažeidusių žvejų
( tame tarpe ir mane, karūna man nuo galvos nenukris), negu praleidžia
nepatikrintą 1 brakonieriaus mašiną.