Tema: Re: bridkelniu
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-06-10 00:04:50
nu gerai, smelyne, varzuvka, bezdonke, valakampiai... ko cia isikanadai i ta
viena vieta - ant betono manes su bridbaciais nepamatysi.
tai ble ir vilnele dar iskaiciuok, ten kilometrais pakrantem ir slaitais
tenka eit. yra spygliuotu vielu, senu tvoru, virtusiu mediu ir t.t.
ziurek po kojom ir viskas bus ok.