Tema: Re: bridkelniu
Autorius: servisas
Data: 2009-06-09 22:28:03
Na jo, jei "Neris prie perdagoginio", tai vargu ar rasi kur spygliuotos
vielos;) kazkaip man prisimine vienas ciuvas, kur Kaune sanciuose vis nuo
betonkes salvius gaudydavo, ir visada vaiksciodavo su ximzascitom, nors
betonke ten statmenai leidziasi i upe ir iki vandens ~3 metrai. Jis niekada
nuo tos betonkes nenulipdavo, bet ir ximzascitu nenusimaudavo:)