Tema: Re: bridkelniu
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-06-09 16:09:42
nuo spygliuotos vielos ir zioplumo niekas neapsaugos, o del skyliu nuo 2km
tai cia suda perki, sudinai ir nesiojas. pas man guma tik plonesne
virsuje -kalvariju turguje uz 50lt balotnikai. kiekviena zukle beveik aunuos
juos. o zvejoju rudeni 5-6kartai per savaite, dabar 2-3. (vakarais bent
salaciu paieskot nuvykstu). i darba be spiningo nevaziuoju.