Tema: Re: bridkelniu
Autorius: servisas
Data: 2009-06-09 15:40:57
Skaitau as jus vaikinai ir mastau, kiba i teatra su tais balotnikais
vaikstote:)
Siemet pirkti balotnikai- 3 skyles nuo spygliuotos vielos.  Pries tai kadais
turejau tokius, kur virs keliu prie "monolitines" gumos prikabinta kazkokia
cerata, kuri is lauko puses dar audiniu padengta- tipo gal del lengvumo, nes
pas kitus balotnikus ta funkcija atlieka storoka ir sunki guma. Tai tie
botai atlaike viena ar 2 zvejybas, mat praejau apie 2 km tiesiu keliu, ir
ten, kur botas trynesi i bota pasidare puses centimetro diametro skyle.