Tema: Re: kokios mintys ??
Autorius: karolis
Data: 2016-09-01 14:44:05
rode per discovery kanala ir arapaima su museline pagavo :)

"Romas"  parašė naujienų news:nq8s1u$q4i$1@trimpas.omnitel.net...

"Ignas" <ignas@example.lt> wrote in message

> po gaudant zodelio "ir" truksta. praktiskai visa zuvi galima gaudyt
> museline, net vandenynuose visokius tarpunus gaudo, o mano pirmoji
> pagauta - auksle.

esi teisus, ir dar priedo prisiminiau sena TV laida ( gal kokiu 15 metu)
apie
tarponu gaudyma Floridos pakranteje per ten vykusias varzybas. Komentatorius
sake,
kad pagauti 101, ir 102 kg tarponai ..
Na man kazkaip panasiau buvo i svarus, o ne kilogramus , bet vis tiek
muselinei labai
jau didele
zuvis.
Gal zinoma - kokia muselines rites talpa naudojant kazkokio storio vala ???
Nes ritele
labai jau kukli atrodo ::))

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės
programinės įrangos.