Tema: Re: kokios mintys ??
Autorius: Romas
Data: 2016-08-24 10:31:52
jei teisingai suprantu , tai dabartines muselines gaminamos is bambuko ir anglies
pluosto.
man kaip negaudanciu museline idomu - kokius privalumus , skirtumus turi
kad ir tas minetas dvirankis , lyginant su analogu anglies pluosto.
Manau stiklo audinio jau nebenaudoja ??

Romanas

"Marius Staniulis" <Brolis@Brliukas.lt> wrote in message
> yra ir dabar gaminančių muselines iš bambuko. pvz.:
> http://www.orvis.com/bamboo-fly-rods
>
> įvertink kainas. aišku rankų darbas "spiritas" (dvasia), ir t.t.
> draugas buvo Panevėžio sendaikčių turguje nusipirkęs dvirankį bambukinį už 100lt.
> pramojavus su juo dieną, vandeniu prarastum 3-4kg, o po mėnesio ir pats tiek
> palengvėtum :)
>
> Lietuvoje tokį nežinau kas perkasi ir kabinasi ant sienos. Bet Gorano Anderso Loop
> dvirankį už daugiau nei 1000Eu, turi bent 4 žmonės ir ant sienų jų nelaiko.

---
Sis elektroninis laiskas patikrintas del virusu  Avast antivirusines programines irangos.