Tema: Re: kokios mintys ??
Autorius: Eyjafjallajökull
Data: 2016-08-30 22:53:45
On 2016-08-23 10:10, Romas wrote:
> vakar TV laida "kaip tai daroma" rode , laip daroma klijuoto bambuko
> museline meskere.
> Daug ranku darbo , bet gaminys tikrai grazus . Kiek zinau anksciau tai buvo
> TOP gaminys. Anksciau - tai gal pries 50 metu.
> O kaip dabar ?? ar tai gaminys kuri  muselininkas kaip PRESTIZINI iranki
> nusiperka ir pakabina visiem matomoje vietoje ??
> O gal iki dabar toks gaminys naudojamas gaudant musele ??
> jei kas zino daugiau apie toki iranki , gal pasidalins ziniomis ??
>
> Romanas
>

> ---
> [...]
truputi į temą o gal ir nelabai.
turiu 3 muselinius kotus, kadais nusipirkau per ebay, bet taip niekur ir
nepritaikiau. panašu kad irgi handmade, tiesa senokai nečiupinėjau, jau
net ilgius pamiršau, klase gal~ 8-9, bet galiu klysti, ne specas aš o ir
neparašyta. gal ką domintų? Vilniuj galim susitikt pamuojuot ir dėl
kainos pasiderėt, daug nelupsiu.