Tema: Re: kokios mintys ??
Autorius: Romas
Data: 2016-08-31 11:32:47

> truputi į temą o gal ir nelabai.
> turiu 3 muselinius kotus, kadais nusipirkau per ebay, bet taip niekur ir
> nepritaikiau. panašu kad irgi handmade, tiesa senokai nečiupinėjau, jau net ilgius
> pamiršau, klase gal~ 8-9, bet galiu klysti, ne specas aš o ir neparašyta. gal ką
> domintų? Vilniuj galim susitikt pamuojuot ir dėl kainos pasiderėt, daug nelupsiu.

klausimas  kitokio kampo
- museline kiek zinau naudojama sroveje gaudant lasisines zuvis.
Raude irgi karstu laiku iskyla i ezero pavirsiu maitintis "skraiduoliais"
ar kas nors bande ( gal zinote) apie raudzu gaudyma museline ??

Romanas

---
Sis elektroninis laiskas patikrintas del virusu  Avast antivirusines programines irangos.