Tema: Re: aisetas
Autorius: Romas
Data: 2014-08-13 10:01:42
tai ir tau klausimas - serei, gaudei ant slaito dugne , ar ant plokstumos ??
koks gylis ir kiek nuo kranto ??
o pasaro manau pakankamai, bijau kad vanduo per siltas , zuvis vangi.

Romanas
"dweller" <jou@mail333.com> wrote in message news:lsdrmu$l13$1@trimpas.omnitel.net...
> beveik savaite pakabejau prie Aiseto.
> eilini karta, geriausias kibimas per pirmas 24 valandas.
> pirma/antra diena sumetem po puse is 2kg zirniu/1kg kukuruzu.
> paskui 1kg tirpsatanciu peleciu.
> priespaskutine diena 2kg zirniu.
> neskaitant pradzios, kibo atsitiktiniai karsiai kelis kartus per diena.
> pagavom keliolika iki 0.5kg-1kg, ir keli 1.5-2.kg.
> iki 0.5kg nebuvo nei vieno, kuoju buvo tiek kiek ir karsiu.
>
> cia skaitosi per mazai serem, ar perdaug?

---
Sis elekroninis laiskas neturi virusu ar kenkejisku programu, kadangi avast! Antivirusine apsauga yra aktyvi.