Tema: Re: aisetas
Autorius: eyjafjallajökull
Data: 2014-07-30 19:20:27
Tiesą sakant ir aš dar visai vaikis su bambukine vytyne lupau aukšles, tai
jau gal ir visi 25 metai mano stažui Aisete:) Jeigu nepaslaptis, kurioj
vietoj bazuojies? Pasidalink patirtim, kaip jūs ten juos gaudot?

"dweller"  wrote in message news:lrb3kn$nqk$1@trimpas.omnitel.net...

as ten zvejoju kasmet nuo tada, kai pradejau sugebeti meskere rankose
islaikyti :)
su pludinemis per ~20 metu tik du atsitiktiniai 1.5-2kg karsiai.
su dugninemis pradejom pries kokius 5 metus. keli irgi 1.5-2kg, keli nemazi
zolese nutruko.
mazesni irgi sekmes dalykas, gali prilupt keliasdesimt, gali nei vieno.
lyg ir aiskeja tendencija, kad be rugpjucio ten karsiu nepagaunam(bent jau
tose vietose ir tokiais budais, kaip mes gaudom)
siais metais per du savaitgalius liepos pirmoje puseje pagauti du karsiukai.