Tema: Re: aisetas
Autorius: dweller
Data: 2014-07-30 22:20:45
as pradejau nuo meskeres is lazdyno :)
itariu kazkur aplink cia bunu:
http://maps.lt/map/default.aspx?lang=lt#obj=611125;6132090;Pa%C5%BEym%C4%97tas%20ta%C5%A1kas;&xy=610463,6131710&z=25000&lrs=vector,stops,zebra
kadangi ten is viso esam zvejoje kazkur septyniose vietose, tai kazkokio
teisingo budo/gylio/atstumo dar nesam rade.
meti 30-40 metru, ir tiek :)
dabar jau pradejau itartinai ziureti i savo tinklines seryklas, nes kol
skesta 10 metru jose pasaro turbut nebelieka.
gali buti kad visi laimikiai buvo ne del serimo, o atsitiktiniai.
kimba berods geriausiai ant dziku, jeigu kuojos nuo virsaus nesuvalgo.
nuo kuoju bandysiu gintis su plauko sistema, kuria kol kas tik viena karta
esu bandes.