Tema: Re: aisetas
Autorius: eyjafjallajökull
Data: 2014-07-30 18:18:34
Leidžiu ten savaitgalius jau keliolika metų. Bet taip ir neperpratau, kur ir
ką ten žvejot.
Ežeras visiškas lovys - dugnas nuo pat kranto 45 laipsniu kampu gilyn,
faktiškai jokio lygaus dugno kur kažko ieškot. be to gerai iššukuotas prieš
kokių 10 metų traukiamais tinklais. Spiningaujant tradicinis laimikis
lydekaitės iki 1kg, tačiau ir tos nedažnos. Ant skritulių tas pats. mano
rekordas tik 3,5 kg, spalio mėnesį, ties Antakalnio sala, ~10m gyly. su
dugninėm nieko normalaus nesu pagavęs, tad jau senokai nebebandau. Su
plūdine karšiai pavieniai ir reti, iki 1,5 kg., keletą kart esu užtaikęs ant
gero kuojų kliovo - gylis ~8m, standartas ~300g. Tiesa, pastaruosiu trejetą
metų ir to neaptikau.
Treti metai valgau rainuotus vėžius, užmetus porą bučiukų per parą 100 - 200
sulenda. Tiesa ir šitie jau smarkiai atsibodo:)

"Romas"  wrote in message news:lr4ulj$5b5$1@trimpas.omnitel.net...

sveiki , bandziau ziureti , bet neradau Aiseto batimetrinio plano.
jei kas turite - please, labai reikia

Romanas

---
Šis elekroninis laiškas neturi virusų ar kenkėjiškų programų, kadangi avast!
Antivirusinė apsauga yra aktyvi.