Tema: Re: echolotai
Autorius: Povilas
Data: 2012-10-04 20:28:55
Romai, iskas OK su ta Tavo turima "koja" ir as po siai dienai prisimenu ne
blogiausiame kontekste, nes anuo metu ji buvo tikrai l.geras prietaisas! Kas
be ko,esu ir siais laikais mates panasu prietaisa ir kainuoja jis tikrai ne
"kapeikas"!
Gerai,kad priminei apie ji.Reiks paziuret naujsniuju "koju" parametrus ir
kainas ir maybe net isigyti,nes ziema tikrai patogesne yra koja,nei mano
turimas superduper HDS,su savo navarotais,kuriu vargu ar kada beisnaudosiu.