Tema: Re: echolotai
Autorius: Povilas
Data: 2012-10-03 21:42:07
Romai,kai as pries kokius 5-6 metus bandziau chebrai itkineti kad ateis
laikai,kai nebesinores ziureti i juodai baltus echolotu ekranus kaip kad
nusibodo ir i uzmarsti nuejo nespalvoti TV imtuvai, tai buvau isvadintas
pizonu.Dabar gi, tie mano pasisakymai pildosi ir netg Tu apie tai
netiesiogiai kalbi,nors vis dar naudoji "koja":)

P.S.Romai,"koja" as prisimenu nuo tu laiku,kai mes kartu zvejojome pas mane
kaime,o tai buvo bene 97-98 metais.Taigilaiko praeje dar daugiau nei tie 10
metu.