Tema: Re: echolotai
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2012-10-03 10:09:12
Ta ka tau rodo taviske "koja" visai nebutinai net zuvis, ne tai, kad santykinai didziausia ar maziausia. Gali buti ir burbulai issiskyrusio nuo augalo deguonies arba metano is puvanciu dugno sanasu. Siubavimas augalu nuo sroves irgi...
Del pagavimo tai aisku - n+k veiksniu susideda, kitakart gali i burna masala nuleisti, o zuvis sikna atsuks, meistriskumas gaudymo ir tinkamas tinkamu laiku ir vietoje masalas irgi ne paskutineje vietoje, nu nera tos musu nuo breku siaubimo islikusios zuvys tokios piranijos, kad pultu viska, kas juda :)