Tema: Re: echolotai
Autorius: Romas
Data: 2012-10-03 09:58:46
va maniskis ( populiariai vadinamas koja) jau 10+ metu kaip turiu, rodo
3 dydziu zuvies simbolius , o juk man gana. Matau kur zuvis, matau kad santytinai
didziausia,
ir niekada del to neturejau rupesciu. Kolega turi "kruta" , o zuvies pagauname
sakyciau vienodai
kai zuvaujame tame paciame ezere.
sena taisykle - exo suteikia kazkiek info , bet gaudo zvejas

Romanas