Tema: Re: [req] el. variklis
Autorius: dzonis
Data: 2012-05-15 15:55:01
Tokius va 3 paprastus bachurus su is vakaro pirktu 'pakrautu' akumu is
vidurio kaunuskiu su savo benzinke gal 4 km buksyravau :)
Na tiesa sakant irkluoti jie jau nebuvo labai pajegus, nu bet vienas dar
sugebejo prisisaukti pagalbos :)

"Gimp"  wrote in message news:jotiat$6ad$1@trimpas.omnitel.net...

Aha, zmogus paprastas is vakaro nusipirko ir is ryto i zvejyba (net is
masinos neiseme). Reiks detaliau paeksperimentuot prie progos.

--
Gimp