Tema: Re: [req] el. variklis
Autorius: Gimp
Data: 2012-05-15 14:34:46
Del amperu - tikrai taip - variklis suka nepriklausomai nuo to ant kokios
valties uzkabintas. Del pasipriesinimo visgi sakyciau skirtumas yra: kur PVC
plaukia 3 shaiba, ten portabote jau 4 reikia kalti kad vienodu greiciu eiti.
Taip ir gaunasi, kad su PVC suplaukioji daugiau km.

Tiesa b...o nukirst neduociau del to nors draugelis is elektrenu mariu gryzo
ant irklu kur as su PVC dar plaukiau be problemu: jie buvo 2 portabote, be
to akumas pas ji buvo tik is parduotuves "pilnai pakrautas".

--
Gimp