Tema: Re: [req] el. variklis
Autorius: sarelis@work
Data: 2012-05-11 08:55:41
vieni, kurie prekiauja pagrinde minn kota siūlo min 36, tipo sako 30-tukas
nepatemps valties ir manęs :] skamba keistai, toks jausmas, kad sveriu
panašiai kaip valtis :] bet susitaikau su ta mintim kad jie "eGzpertai",
vieni išvis dėjo kryžių ir bandė įsiūlyti 38, o idealiai tiktų 46 čia
Jetmotor kažkokie varikliai.
Pasiskambinau vėliau dar vieniems kauniečiams, sakė be problemų atsiųs į
sostinę, o ir kalbėjo jau visai kitaip nei dauguma su kuriais bendravau
vakar. Įspūdi paliko gera. Tik dabar klausimas dar 30-549Lt, 34-599Lt,
skirtumas basanavičius ar geriau ta 50 primesti geresniam akumui? :] Įtariu,
kad skirtumo nepajusiu jokio tarp 30 ir 34.

"Pi."  wrote in message news:jogeko$jpk$1@trimpas.omnitel.net...

o tai kiek jie siulo? nes as kiek domejausi 3.6 valciai.. tai daugiau 36lbs
net neziurejau, o ir nieks nesiule daugiau..