Tema: Re: [req] el. variklis
Autorius: sarelis@work
Data: 2012-05-14 13:37:24
Įspūdžiai po savaitgalio [30lbs bandymo]:
pirmą valandą bandžiau gražiuoju susitarti su valtimi, kad plauktų ten kur
aš noriu, o ne ten kur pučia vėjas :]  Akumuliatoriaus nusipirkti nespėjau,
tad pasiėmiau iš mašinos atsarginį 66ah akumuliatorių ir keista kad po visos
dienos plaukiojimo power meteris rodė kad liko 3/4 akumo. Visą dieną
plaukiojau 1-2 bėgiu, reikalo jungtis didesnį greitį nebuvo, o 4-5 bėgis net
nustebino :] Tad džiaugiuosi kad neišmečiau pinigų į balą imdamas
galingesnio varikliuko o paėmiau 30tuką :] o ir kapeikų liko geresniam
akumuliatoriui :]

"Aivaras"  wrote in message news:joovn5$km8$1@trimpas.omnitel.net...

Sveikinimai su teisingu pirkiniu ;)
Nei zvyno!