Tema: Re: Kur perkat iranga ant Vilniaus?
Autorius: Igaliotinis
Data: 2012-04-25 12:58:43
Siaip visokius rapala voblerius perku ebay.co.uk tai netgi perkant 1vnt
gaunasi 20-30proc pigiau su siuntimu i LT. Imant buy now budu. Jei bidint
tai ir 50proc pigiau gaunasi, nors ir nelaimi, bet daznai gauni SCO. Jei imt
didesni kieki tai dar labiau eina ishlost. uztrunka siuntimas 5-10 dienu.
cia priklauso nuo siuntimo budo/kainos.