Tema: Re: Kur perkat iranga ant Vilniaus?
Autorius: Romas
Data: 2012-04-20 14:00:17
padek man suprasti ta posaki- ebejuje pigiau

ivertink  toki skaiciavima - fideris + rite Lt = kaina
tas pats gaminiu rinkinys ebejuje = kaina

siaip isivaizduoju kad neblogas rinkinukas minimu gaminiu  450-500 Lt lietuvoje +
siandien nuejau ir nusipirkau.
Kiek pigiau ebejuje, ir kada turesiu savo rankose.???
Ka daryti , jei fiderio akcija atsisiuntus neatitinka mano pageidavimu ?? o Lietuvoje
galiu viska paciupineti

Romanas
niekada nesinaudojau ebejumi, bet manau ten verta pirkti preke , kurios pirkimas LT
yra
del kazkokiu priezasciu problematiskas